REVENIRE

On dit souvent
Qu’après la pluie, vient le soleil
Et que l’orage ne dure jamais
Johny Hallyday « Non, ne me dis pas Adieu »

La 27 august 2011 mi-am anunțat prietenii care frecventau blogul că nu vor mai fi postări, că, din motive puternice, independente de voința mea, am încheiat comunicarea, la care țineam atât de mult.
Cu ajutorul lui Dumnezeu am depășit încercarea trimisă de El și m-am gândit să reevaluez decizia de anul trecut. În realitate mă simțeam bine în lumea invizibilă a celor ce frecventau blogul și fără să-mi dau seama am îndrăgit ideea că nu sunt chiar singur.
Fără să anunț o anumită frecvență de postare a textelor, voi încerca să vă împărtășesc rezultatele căutărilor mele în lumea frumosului și a celor separați de lume. Voi încerca să pun în valoare comentariile parabolelor lui Isus făcute de oameni sfinți și competenți, precum Sf. Ioan Gură de Aur, Papa Grigore I, zis cel Mare, Sf. Bernard de Claivaux și autori contemporani.
Arta și cultura europeană sunt în mod esențial de factură iudeo-creștină, așa că temele Bibliei au inspirat artiștii să dea viață acestor teme, precum și vieții noastre un sens ascendent. De aceea comentariile parabolelor vor fi însoțite de reflectarea temei lor în sculptură, pictură și arta vitraliului.
Reîntâlnirea noastră să fie într-un ceas bun!

Ioan Soran

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

